OM Lille lone AS

Lille Lone AS
Org. nr: 813 571 102  

Strandgata 55
2317 Hamar

Telf: 91 30 03 62

Betaling

På Lillelone.no kan du velge mellom flere ulike betalingsalternativer, slik at du selv kan velge hvilket alternativ som passer deg best.

Våre betalingsalternativer

  • Kortbetaling (VISA & MasterCard)
  • Mobilbetaling (VIPPS)

Kortbetaling

Mobilbetaling

Ved valg av VIPPS som betalingsmåte må mobilnummer registreres ved kjøp.

Ved godkjenning av kjøpet i handlekurven, sendes en forespørsel om angitt beløp i Klarna app’en til din telefon.

Levering og frakt

Vi leverer til alle adresser i Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Vi bruker posten, Norgespakke med sporing, hvor du som kunde mottar en melding på registrert mobilnummer som du kan bruke til å spore din pakke. Klikk på linken fra posten og følg veiviser.

Du vil motta pakken 1-3 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling. I kampanjeperioder som Black Friday og ved høytider kan normal leveringstid avvike.

Du kan også velge å hente ditt kjøp i vår butikk i Strandgata 55, 2317 Hamar

Kjøp for over 1000,- er fraktfritt og henting i butikk er gratis.

Pakketyper

Vekt

Størrelse

Pris

0-5 kg

innenfor 35x25x12 cm
innenfor 120 x 60 x 60 cm

89,-

135,-

0-10 kg

Innenfor 120 x 60 x 60 cm

135,-

10-25 kg

Innenfor 120 x 60 x 60 cm

229,-

 

Vilkår

Avtalen

Disse kjøp- og leveringsbetingelsene gjelder for ditt kjøp av varer gjennom Lillelone.no

Avtalen består av disse generelle vilkårene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og gjennomført bestilling.

 

Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende og forbrukere, slik som forbrukerkjøpsloven, angrerettloven og personopplysningsloven.

 

For å kunne registrere en kundekonto hos oss, eller for å kjøpe varer via vår nettside må du ha fylt 18 år og ha norsk postadresse.

 

Partene

Selger er [Lille Lone AS, org. nr. 813 571 102, Strandgata 55, 2317 Hamar], og betegnes i det følgende som «vi» eller «oss».

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som «du», «deg», «din» eller «ditt».

Gjennomføring av kjøp i nettbutikken

Varer bestilles ved at du klikker på ønsket vare og følger stegene i nettbutikken. Du kan sjekke og endre informasjonen i din bestilling frem til du bekrefter ordren ved å klikke på «Fullfør kjøp».

Når du har klikket på fullfør kjøp anses bindende avtale om kjøp som inngått. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se mer informasjon om angrerett nedenfor. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren ved å sende en ordrebekreftelse til din oppgitte e-postadresse. Vi oppfordrer deg til å kontrollere at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen din.

 

Forbehold om feil 

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre varer som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil eller tekniske feil i tekst, priser og bilder kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk.  Blant annet vil vi gjøre oppmerksom på at fargene på klærne kan oppleves noe annerledes i virkeligheten enn på bildene.

 

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom varen er utsolgt. Ved slike situasjoner vil du få beskjed via e-post om dette.

Vi kan uten forvarsel endre innholdet på nettsiden, så som sortiment, priser mv. Endring av innholdet på nettsiden vil ikke medføre endringer i allerede inngåtte kjøp.

 

Priser og fraktkostnader

Prisene som er oppgitt i nettbutikken er inklusive merverdiavgift til gjeldende sats, og belastes i norske kroner.

 

Våre fraktkostnader er som vist i tabellen pakketyper over. Hvis du ønsker å hente bestillingen din i vår butikk blir frakt prisen 0 NOK.

Betaling

Du kan betale med betalingskort (debet- eller kredittkort) tilknyttet BankAxept, Visa eller Mastercard. Du kan videre velge å bruke Vipps til å gjennomføre betaling.

 

Når du betaler med betalingskortkort må du oppgi kortnummer, kortets gyldighetstid samt CVC-koden (de tre siste tallene på baksiden av kortet), samt muligens personlig kode og engangskode (BankID/Mobil bankId). 

Ved en eventuell retur skjer tilbakebetalingen til det kortet du brukte ved betaling.

Levering

Varene sendes med Posten Norgespakke til ditt nærmeste utleveringssted. Normal leveringstid er 1-3 virkedager etter mottatt bestilling. Levering er skjedd når du, eller din stedfortreder, har overtatt varen.

 

Angrerett

Du som er forbruker kan ha rett til å angre kjøpet i henhold til angrerettloven. Det betyr at du uten grunn kan angre kjøpet inntil 14 dager etter at du, eller din stedfortreder, mottok varene.

 

Får å benytte deg av angreretten må du varsle oss om dette. Dette kan gjøres ved å fylle ut angrerettskjema og sende det til oss på post@lillelone.no. Du kan laste det ned her: angrerettskjema. Husk at du alltid kan benytte deg av returskjema som følger med pakken din. Send gjerne alt samlet til oss.

 

Ved bruk av angreretten må varen returneres til oss i samme stand som da du mottok den, uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Vi vil avvente gjennomføringen av refusjon av kjøpesum til vi har mottatt pakken i retur, eller du har gitt oss bevis på at du har returnert den. Tilbakebetaling av kjøpesum vil skje i løpet av 3 – 10 virkedager.

 

Reklamasjon

Dersom varen har feil eller mangler må du snarest mulig og innen rimelig tid etter at du mottok varen(e) ta kontakt med oss via post@lillelone.no slik at vi kan kontrollere varen.

 

Personopplysninger

Vi bruker i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendig for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg, eksempelvis gjennomføring av betaling. I de tilfeller hvor vi også bruker personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud i nyhetsbrev etc., gjør vi dette bare når du har gitt samtykke til slik behandling. 

 

Dine personopplysninger blir bare utlevert til andre når du enten har samtykket til utleveringen, eller når det er nødvendig for at vi skal få gjennomført avtalen med deg, eller når loven ellers tillater det.

 

Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter til innsyn, retting, sperring, sletting mv. i henhold til personopplysningsloven, kan du kontakte oss via post@lillelone.no.

 

Tvisteløsning

Dersom det skulle oppstå uenighet, kan tvisten behandles i plattformen for nettbasert tvisteløsning, jf. lov om klageorganer for forbrukersaker § 28.

 

Gå til nettbasert klageportal.

Retur, bytte og reklamasjon

14 dagers åpent kjøp fra ordren er mottatt, er alltid en selvfølge hos Lille Lone - og gjelder på både salgsvarer og nyheter. 

 

Varene må returneres i samme stand som de ble mottatt. Dersom en ordre ikke returneres i henhold til returkriteriene nedenfor, står vi ikke ansvarlig for refusjon. Møter ikke din returnerte vare disse kriteriene, blir pakken sendt tilbake til deg.

 

 

Kriterier for retur

 

Varene må returneres til vårt lager innen 14 dager fra mottatt ordre.

Varene må ikke være brukt, endret eller vasket, samt at merkelapper som hang-tags og prisetiketter ikke må være fjernet fra produktet.

Sko skal returneres i samme eske som de kom i.

Kroppsnære produkter vil bli sendt forseglet. Dersom forseglingen er brutt kan ikke produktene returneres. Dette gjelder undertøy, sokker og badetøy.

 

Retur - slik gjør du

 

Fyll inn vedlagte returskjema og skriv inn riktig antall for hver av varene du returnerer.

Legg returskjema sammen med varen(e) du skal returnere.

Klistre den selvklebende returfraktseddelen godt synlig utenpå esken. Sørg for at den gamle forsendelseslappen ikke er synlig, og at pakken er godt forseglet.

Lever pakken inn på samme sted som du hentet den ut, eller på et tilsvarende Posten utleveringssted. Uansett hvilken leveringsmåte som er valgt, skal returen alltid leveres inn til Posten. Husk å be om kvittering for innleveringen.

Tilbakebetaling vil skje når returen er mottatt og kontrollert, og utføres til det samme kortet og kontonummeret som betalingen ble utført fra, dette vil ta fra 3 til 10 dager.

Fraktkostnad vil ikke bli refundert.

 

 

Reklamasjon - slik gjør du

Ønsker du å reklamere på en vare du har kjøpt på lillelone.no ber vi deg ta kontakt med oss på post@lillelone.no. Dette gjelder defekte varer, varer som har blitt skadet under transport, mangelfull levering eller feil vare levert.

 

Tilbakebetaling

Tilbakebetalingen vil skje etter varen er mottatt av oss og kontrollert for mangler. Betalingen utføres til det samme kortet og kortnummeret som betalingen ble utført fra. Det vil ta mellom 3 – 10 virkedager før tilbakebetalingen er inne på kortet. Dette gjelder både bruk av Visa, Mastercard og Vipps.

 

Les mer om angrerett

Bytte til en annen vare

Du kan bytte varen på Lille Lone i Strandgata 55 på Hamar

Ved bytting av vare kan du bytte til en annen vare med samme verdi eller i en dyrere vare. Det er ikke mulig å bytte til en rimeligere vare

Vi gir ikke ut kontanter eller gavekort ved bytte i butikk

Product added to wishlist
Product added to compare.

Denna sidan använder sig av cookies för statistik och en förbättrad kundupplevelse.

Genom fortsatt användning av sidan godkänner du villkoren och tar del av allt vi har att erbjuda.

(Du kan redigera denna under Moduler -> modulhanterare -> iqitcookielaw)